Novi vizualni identitet hrvatskih abaligaša.
KK Cibona i KK Zadar u proteklih su nekoliko dana ostvarili suradnju s novim tehničkim sponzorom, tvrtkom Visualsport koja je na svojim službenim stranicama predstavila nove dresove ponajboljih hrvatskih klubova za nadolazeću sezonu. Za razliku od svega što smo vidjeli u proteklim godinama, novi su dresovi pravo osvježenje na košarkaškoj sceni. Personalizirani i posebno prilagođeni lokalnim tržištima, novi dresovi odišu suvremenim vizualnim dizajnom i rade drastičan odmak od generičkih izdanja u kojima smo Cibonu i Zadra gledali proteklih sezona.
FOTO: Visualsport.hr screenshoot
Na prednjoj strani Cibonina dominira silueta vuka, maskote zagrebačkog kluba dok se na poleđini nalazi simbol grada Zagreba – katedrala Uznesenja Blažene Djevice Marije i svetih Stjepana i Ladislava. Ni Zadrani nisu „pobjegli“ od vjerskih motiva te se na dresu dalmatinskog abaligaša ističu crkve Svetog Donata i Svete Stošije.
FOTO: Visualsport.hr screenshoot
Uz same dresove, oba će kluba svojim navijačima ponuditi i širok aranžman proizvoda s klupskim motivima što će, ne sumnjamo, izazvati pravu pomamu na tržištu.
Prve su reakcije i više nego pozitivne, a službeno se predstavljanje i početak narudžbi očekuje u narednom periodu.