Postignut dogovor s Višnjikom, pojašnjeno zašto Jazine nisu prošle i što treba učiniti da prođu
U press centru Športskog centra Višnjik održana je konferencija za novinare na kojoj je, između ostaloga, bilo riječi i o odnosu između Košarkaškog kluba Zadar i ŠC Višnjik. Konferenciju je otvorio Denis Karlović, direktor Višnjika.
– Prije svega, želim Košarkaškom klubu Zadar dobru i uspješnu sezonu. Drago mi je što će momčad igrati i trenirati na Višnjiku. Kao i prije svake sezone, obavili smo sastanak s vodstvom kluba i mogu pohvaliti suradnju s direktorom Davidom Gunjevićem. ŠC Višnjik će i dalje klubu pružati svu logističku podršku kao i do sada. Svima nam je u interesu da klub bude što jači i bolji – rekao je Karlović.
Po pitanju cijena korištenja dvorane za klub, dodao je.
– Autonomna je odluka kluba koliko će termina koristiti i u kojim dvoranama. S obzirom da je riječ o sportskoj instituciji grada Zadra, mi uvijek čekamo da prvo KK Zadar odredi koju će dvoranu i koliko koristiti te sukladno tome prilagođavamo raspored drugim klubovima. U tom dijelu klub ima prioritet. Što se cijene tiče, ona je formirana sukladno cjeniku, a svi klubovi koji koriste određen broj sati u velikoj dvorani imaju popust od 65% i to se odnosi i na KK Zadar.
Denis Karlović i David Gunjević
David Gunjević, direktor Košarkaškog kluba Zadar, u uvodu se prvo zahvalio Denisu Karloviću na suradnji, a potom kazao.
– Pozivam sve navijače da kupe pretplatu za ovu sezonu, jer je ovo prvi put nakon dugo vremena da sav prihod od ulaznica ide na račun kluba. Pritom moram istaknuti, a vezano za dosadašnji odnos s Višnjikom, da je prihodom od ulaznica iz prethodnih sezona zatvoren dug iz predstečajne nagodbe prema ŠC Višnjik, što je također bilo od iznimne važnosti.
Gunjević je posebno istaknuo da klub želi prekinuti trend besplatnih ulaznica.
– Pozivam apsolutno sve pa tako i Gradonačelnika, gradske vijećnike i sve ostale da kupe svoje godišnje ulaznice. Isto će napraviti i svi članovi Nadzornog odbora kluba, kao i ja kao direktor. Time želimo potaknuti sve ljude da prepoznaju trenutak u kojemu se klub nalazi, a ovo je najbolji način kako mu mogu pomoći. Što se veterana tiče, jedna ulaznica uz teren bit će rezervirana za Giuseppea Giergiju, a sve ostale pozivam da podrže klub i kupe ulaznicu.
Gunjević je iznio i podatak da je do danas prodano 350 godišnjih ulaznica, čime je klub uprihodio oko 170 tisuća kuna. Obojica direktora na kraju su još jednom istaknuli kako vjeruju da će suradnja između Košarkaškog kluba Zadar i Športskog centar Višnjik ove sezone biti najbolja do sada.
Ante Rubeša
Ante Rubeša, predsjednik Nadzornog odbora KK Zadar, najavio je, pak, značajne uštede u novom odnosu sa ŠC Višnjik.
– Prvo želim reći da KK Zadar nikada nije otišao s Višnjika. Seniori su i dalje tu, treniraju u dvorani 3, čime smo uštedjeli preko 300.000 kuna. Osim toga, dosadašnji ugovor s Višnjikom koji je iznosio 2,7 milijuna kuna godišnje, smanjili smo na maksimalno 900.000 kuna. Razlika je ta što nećemo koristiti veliku dvoranu 24 sata na dan kao do sada i točno ćemo mjeriti svako trajanje našeg treninga. Moje mišljenje je da bi odnos KK Zadra i Višnjika trebao biti posve drugačiji, ali u ovakvim okolnostima kakve jesu, mislim da smo maksimalno racionalizirali troškove.
Rubeša je pojasnio i zašto dvorana Jazine nije dobila zeleno svjetlo za odigravanje prvenstvenih utakmica.
– Riječ je o sljedećim stavkama: sjedeća mjesta nisu numerirana, konstrukcija koša je podna i nema mogućnost podešavanja visine koša, nema zaštite na mjestu gdje igrači izlaze iz podzemnog hodnika, nema zaštite iza zapisničkog stola, nema interneta, osvijetljenost je neujednačena, statističari su na balkonu iza lijeve čeone crte te nama podataka da li je ispravna industrijska utičnica. O svemu tome sam informirao odgovorne u Gradu Zadru, koji je vlasnik dvorane i očekujem odgovor. Mislim da bi Grad trebao zaštititi svoje kulturno dobro, što Jazine nesumnjivo jesu, a ja ću svakako na sljedećem proračunu tražiti sredstva za obnovu dvorane – zaključio je predsjednik Nadzornog odbora KK Zadar.