Time-out
PSK novi sponzor KK Zadar

PSK novi sponzor KK Zadar

Autor: PR Photo: Basketball.hr - Licencirane fotografije

Višegodišnji ugovor

KK Zadar i PSK, u Dvorani Krešimira Ćosića na Višnjiku, u Zadru, potpisali višegodišnji sponzorski ugovor

KK Zadar, nastavno na odlične sportske rezultate u protekloj sezoni, uz osvojenu dvostruku krunu, osvajanjem Kupa Krešimira Ćosića (drugi put zaredom) i osvajanjem HT Premier lige gdje je u uzbudljivoj završnici postao novi hrvatski prvak u košarci, nastavlja probijati svoj sportski put, koji je uvijek bio više od samog sporta, jer je zadarska košarka bitna karika hrvatske košarkaške kulture i ne samo radi velikana poput Krešimira Ćosića i drugih velikih igrača, nego i radi brojnih navijača i zaljubljenika u KK Zadar i košarku. Nova karika u osnaživanju KK Zadra postaje i PSK, poznati sportski i zabavni brand koji stoji iza dobre igre i hrvatskog sporta u širem smislu, a koji odsada otvoreno podržava na putu uspjeha i KK Zadar.

 Novi višegodišnji sponzorski Ugovor između KK Zadra i PSK potpisali su direktor KK Zadra Željko Žilavec i Generalni direktor „Hattrick-PSK“ Francesco Postiglione te direktor marketinga Damir Garvanović uz obostrano zadovoljstvo i dobre želje za zajedničkim razvojem dobre suradnje kako bi osnažili dodatno KK Zadar s ciljem pružanja zadovoljstva svima koji vole Zadar i igru. PSK brand, kao dio međunarodne tvrtke Fortuna Entertainment Group, vodeće omnichannel tvrtke (prisutnost u više kanala, kroz vlastite poslovnice i sportske terminale u partnerskim kafićima te online platformama za sportsko klađenje i igre u Centralnoj i Istočnoj Europi), spremno promovira i podržava hrvatski sport i njegove vrijednosti.

Direktor KK Zadra, g. Željko Žilavec, uz isticanje sportskih uspjeha KK Zadra, izrazio je svoju zahvalnost i zadovoljstvo novom suradnjom sa PSK, zbog prepoznavanja predanog rada i rezultata te vizije jakog Zadra, koju je prepoznao i PSK kao ozbiljan hrvatski brand koji podržava ponajbolje sportske kolektive te rekao: „ Prepoznavanje našeg rada budi ponos, ali i stvara obavezu da se nastavi s dobrim radom i da svatko doprinese jakom Zadru. Stabilnost, ali i spremnost na daljnji razvoj u suradnji sa svim podržavateljima, od Grada Zadra do najmanjeg sponzora, ali sigurno i prvenstveno navijača, preduvjeti su da Zadar bude gdje mu je mjesto i da uvijek potvrđuje epitet kolijevke košarke. Hvala PSK, ne samo na dobroj suradnji koju smo počeli, nego i na dijeljenju zajedničkih vrijednosti.“

 

Direktor marketinga PSK g. Damir Gavranović, koji je prepoznao zajedničke vrijednosti koje vode k izvrsnosti, ali i zadovoljstvu svih, istaknuo je: „Dobra suradnja počiva prije svega na ljudima te se zahvaljujem g. Žilavcu na predstavljanju, otvorenosti i spremnosti za zajedničkom suradnjom u kojoj PSK želi dodatno osnažiti KK Zadar, ne samo klasičnim sponzorstvom, nego i aktivnostima koje povezuju barem tri bitna elementa, gdje je uz KK Zadar i PSK, treći element i najvažniji, a radi kojega sve i radimo – široka zajednica navijača i svih onih koji vole Klub. KK Zadar s PSK dijeli slične sportske vrijednosti, istovremeno predstavljaju više od sporta, dijeleći strast i želju da zabave i inspiriraju te opravdaju svoju sportsko-kulturnu i društvenu ulogu. I zato ne postavljamo pred KK Zadar nikakav rezultatski imperativ, osim da igra svoju igru. Iz tog razloga bismo samo dodali poznatom navijačkom sloganu „Igraj Zadre! – Samo igraj.“ Jedino što želimo je igra.“