Hrvatska
Svi se skupili na jednom mjestu, ali neki nisu htjeli pričati o slabom interesu za hrvatsku košarku

Svi se skupili na jednom mjestu, ali neki nisu htjeli pričati o slabom interesu za hrvatsku košarku

Autor: Branko Tabak

Okrugli stol na temu 'Kako podići interes za hrvatsku košarku' je otkazan!

Okrugli stol na temu: "Kako podići interes za hrvatsku košarku?" koji se trebao održati tijekom završnice Kupa Krešimira Ćosića u Zadru je otkazan. Na skupu su trebali sudjelovati predstavnici klubova, saveza i medija među kojima i predstavnik Basketball.hr.a. Nažalost. još jednom se pokazalo kako nas je malo, ali smo za ništa. Vodimo svoje ratove, igramo svoje utakmice i gledamo svoja posla. Nismo u stanju sjesti za isti stol i raspravljati, ako treba satima i danima, ne bi li košarku vratili na njene prirodne pozicije. I gle čuda, prvu utakmicu završnice Kupa Krešimira Ćosića između Cedevite i Zagreba gledalo je 75 gledatelja, a  onu drugu između Šibenika i Zaboka njih 360.

Zbog čega je došlo do otkazivanja priopćenjem su pojasnili organizatori iz Udruge zadarskih sportskih novinara i tvrtke Overtime Sports Marketing Željko Kapelari i Bruno Blumenschein. Priopćenje prenosimo u cijelosti:

- Nakon intenzivnog perioda priprema za događaj "Kako podići interes za hrvatsku košarku?", koji se trebao održati u petak 16. veljače u Zadru, od strane Udruge zadarskih sportskih novinara i tvrtke Overtime Sports Marketing, sa žaljenjem Vas moramo informirati kako događaj otkazujemo.

Bili smo iznimno zadovoljni kada su gotovo svi pozvani, od klubova i medija do vrijednih košarkaških radnika i organizacija, sa zadovoljstvom pristali sudjelovati i podržali događaj. Međutim, bez podrške glavnog lokalnog košarkaškog kluba te krovne košarkaške organizacije, koji su odbili poziv za sudjelovanjem, stava smo da zdravi razgovor i konstruktivna rasprava ne bi bili potpuni.

Žao nam je što glavni čimbenici košarkaškog svijeta u Hrvatskoj nisu prepoznali važnost ovog okupljanja i rasprave o problemima hrvatske košarke i to u idealnoj prilici, kada su svi na jednom mjestu. Nadamo se i vjerujemo da dobra volja kod svih ipak postoji te predlažemo daljnju komunikaciju o novom terminu i lokaciji sličnog događaja.

S poštovanjem,

Bruno Blumenschein

Overtime Sports Marketing

 

Željko Kapelari

Udruga zadarskih sportskih novinara