Time-out
Igrači Zadra glumci u videu koji promovira pretplatničku akciju za novu sezonu. Konobar Jordano, trafikant Drežnjak

Igrači Zadra glumci u videu koji promovira pretplatničku akciju za novu sezonu. Konobar Jordano, trafikant Drežnjak

Autor: Branko Tabak Photo: KK Zadar TV

KK Zadar i Udruga Grad košarke zajedničkim su snagama krenuli u akciju pozivanja navijača na pretplatničke ulaznice kluba za novu sezonu 2022/23.

Sada, kada je poznato da će Zadar sve svoje utakmice HT Premijer i ABA lige igrati u dvorani Krešimir Ćosić, uz izuzetak onih kada je dvorana zauzeta zbog unaprijed dogovorenih drugih događanja što je i do sada bio slučaj, i sama akcija se zahuktala.

Evo, i osnovnih informacija s klupskih stranica. 

Kako kupiti pretplatu?

Najjednostavniji način je ONLINE putem linka bit.ly/godisnja-pretplata.

Osim na internetu, godišnje ulaznice mogu se fizički kupiti na brojnim lokacijama u Zadru i Hrvatskoj.

Prodajne lokacije u Zadru:

– Felix 24 Sata, Ulica Hrvatskog Sabora 12

– Ghetaldus Kaufland, Andrije Hebranga 2

– Tisak Kalelarga I, Ulica Elizabete Kotromanić 2

– Ghetaldus Zadar, Murvička 1

– Music Shop COMBO, Ul. Vlatka Mačeka 3

– Ghetaldus i Tisak Media, Supernova

Prodajna mjesta u cijeloj Hrvatskoj: Entrio.hr/outlets

Mogućnost online pretplate je za svaku pohvalu kao i video uradak kojim klub i Udruga Grad košarke pozivaju Zadrane da podrže klub.

U video se pojavljuju momak i cura, koji u jednom standardnom zadarskom điru, saznaju da su stigle pretplate za novu sezonu.

U video su uključeni kultni zadarski objekti - kultni frizerski salon, najstariji kafić na poluotoku - Caffe Bar 72, piće Maraska, znamenitosti grada, vespa, kao i sadašnji igrači prve momčadi - Dario Drežnjak, Antonio Jordano, Arijan Lakić, Ivan Njegovan, Krševan Klarica i Maksim Matulina.

Cilj videa je privući ljude na tribine, unatoč jednom od najskromnijih budžeta u povijesti KK Zadar.

S druge strane, KK Dinamo je također odradio dobru kampanju, pa će biti zanimljivo hoće li navijači KK Zadar zadržati primat po najvećoj brojci pretplata u Hrvatskoj, kada pričamo o košarci, ili pak zagrebački klub. Zadnja brojka s kojom su se Zadrani pohvalili nakon nekoliko dana akcije je 200. 


Snimatelj: Marko Lokas
Scenarij: Udruga Grad Košarke
Produkcija: KK Zadar
Realizacija: KK Zadar i Udruga Grad Košarke