KK Zadar i Udruga Grad košarke zajedničkim su snagama krenuli u akciju pozivanja navijača na pretplatničke ulaznice kluba za novu sezonu 2022/23.
Sada, kada je poznato da će Zadar sve svoje utakmice HT Premijer i ABA lige igrati u dvorani Krešimir Ćosić, uz izuzetak onih kada je dvorana zauzeta zbog unaprijed dogovorenih drugih događanja što je i do sada bio slučaj, i sama akcija se zahuktala.
Evo, i osnovnih informacija s klupskih stranica.
Kako kupiti pretplatu?
Najjednostavniji način je ONLINE putem linka bit.ly/godisnja-pretplata.
Osim na internetu, godišnje ulaznice mogu se fizički kupiti na brojnim lokacijama u Zadru i Hrvatskoj.
Prodajne lokacije u Zadru:
– Felix 24 Sata, Ulica Hrvatskog Sabora 12
– Ghetaldus Kaufland, Andrije Hebranga 2
– Tisak Kalelarga I, Ulica Elizabete Kotromanić 2
– Ghetaldus Zadar, Murvička 1
– Music Shop COMBO, Ul. Vlatka Mačeka 3
– Ghetaldus i Tisak Media, Supernova
Prodajna mjesta u cijeloj Hrvatskoj: Entrio.hr/outlets
Mogućnost online pretplate je za svaku pohvalu kao i video uradak kojim klub i Udruga Grad košarke pozivaju Zadrane da podrže klub.
U video se pojavljuju momak i cura, koji u jednom standardnom zadarskom điru, saznaju da su stigle pretplate za novu sezonu.
U video su uključeni kultni zadarski objekti - kultni frizerski salon, najstariji kafić na poluotoku - Caffe Bar 72, piće Maraska, znamenitosti grada, vespa, kao i sadašnji igrači prve momčadi - Dario Drežnjak, Antonio Jordano, Arijan Lakić, Ivan Njegovan, Krševan Klarica i Maksim Matulina.
Cilj videa je privući ljude na tribine, unatoč jednom od najskromnijih budžeta u povijesti KK Zadar.
S druge strane, KK Dinamo je također odradio dobru kampanju, pa će biti zanimljivo hoće li navijači KK Zadar zadržati primat po najvećoj brojci pretplata u Hrvatskoj, kada pričamo o košarci, ili pak zagrebački klub. Zadnja brojka s kojom su se Zadrani pohvalili nakon nekoliko dana akcije je 200.
Snimatelj: Marko Lokas
Scenarij: Udruga Grad Košarke
Produkcija: KK Zadar
Realizacija: KK Zadar i Udruga Grad Košarke