Hrvatska
Regija
KK Zadar traži novi kadar i ulazi u 21. stoljeće

KK Zadar traži novi kadar i ulazi u 21. stoljeće

Autor: Paulo Sarić

Prodaja godišnjih ulaznica mogla bi krenuti do kraja mjeseca.

U moru vijesti koje su danas došle iz KK Zadar posebno se ističe jedna. Hrvatski abaligaš u narednom će periodu konačno napraviti organizacijski iskorak i – zaposliti voditelja marketinga i odnosa s javnošću. Pozicija je to koja je u funkcioniranju sportskih kolektiva već godinama od velike važnosti, što su uvidjeli i Zadrani.

- Raspisujemo natječaj za voditelja marketinga i odnosa s javnošću. Odlučili smo se za iskorak koji nam je bio prijeko potreban te se nadamo da će to doprinijeti razvoju kluba, boljem protoku informacija i kvalitetnijem marketingu, tj. cijelom spektru poslova koji očekuju budućeg djelatnika – rekao je direktor KK Zadar Željko Žilavec.

Natječaj bi trebao biti raspisan u nadolazećim danima, a ne treba sumnjati da će interes biti velik.

- Pozvao bih sve zainteresiran da se jave, te se nadam da ćemo dobiti kvalitetnu osobu koja će svojim pristupom i radom doprinijeti dizanju kluba na višu razinu – dodao je Žilavec.

Jedan od prvih poteza koji očekuju novog voditelja marketinga i odnosa s javnošću bit će vezan za godišnje pretplate. Naime, dok su neki klubovi već prodali sve kapacitete koje su pustili u prodaju, KK Zadar još uvijek nije ni počeo s prodajom godišnjih ulaznica.

- Prodaja još uvijek nije počela, no razgovarali smo s ljudima iz Višnjika te očekujem da ćemo krenuti vrlo brzo, možda čak i do kraja mjeseca. Istaknuo bih da se radi na razradi nekih novih ideja vezanih upravo za poboljšanje ulaznica i godišnjih pretplata. U završnim smo dogovorima s OTP bankom koja će, kao naš sponzor, krenuti s akcijom u kojoj će klijentima nuditi zamjenu bodova koje dobivaju za bankovne transakcije za dnevne ulaznice ili za popust koji će moći iskoristiti pri kupnji godišnje pretplate. No, o detaljima ćemo naknadno – zaključio je čelni čovjek dalmatinskog abaligaša.

Novi je to potez uprave zadarskog kluba usmjeren dizanju kluba na višu razinu nakon što je prije desetak dana dogovoren novi tehnički sponzor koji će Zadranima omogućiti personalizirane dresove za nadolazeću sezonu.

Promjene u Zadru, kako to obično biva, dolaze sporim tempom, no napravljeni koraci, premda maleni, svakako su u – pravome smjeru.